Tuesday, 1 October 2013

Collagen Powder Shaklee - Rahsia Awet Muda Terbongkar

Kam Haryatie Abdul Mutalib | 15:44 |
Semua orang inginkan wajah gebu, anjal dan awet muda kan? Dulu-dulu selalunya dengar wanita je, tapi sekarang orang lelaki pun sama. Semua dah mula prihatin tentang penjagaan kulit wajah. Kerana ini juga, ramai yang sanggup menjalani pelbagai prosedur menjadi cantik seperti suntikan vitamin C, botoks dan rawatan lain yang berkemungkinan mendatangkan kesan sampingan terhadap kesihatan.

Tapi, jangan memperjudikan kesihatan melalui cara tadi, beralih kepada kolagen bagi mendapatkan kulit awet muda dan sihat. Pemilihan kolagen ini adalah yang terbaik dan selamat, memandangkan tubuh juga terdiri daripada 75% kolagen. Biar pun begitu, bagi memilih kolagen terbaik di pasaran, anda seharusnya memastikan pilihan anda itu perlu mengikut 8 ciri berikut:
  1. Kolagen yang diambil daripada jenis kolagen yang makan atau minum, bukannya disuntik
  2. Saiz molekul kolagennya bersaiz kecil (1000 dalton) untuk penyerapan pantas
  3. Mempunyai emolient unggul dan mampu mengunci kelembapan berpanjangan
  4. Mempunyai antioksidan yang tinggi
  5. Punya elemen vitamin B-Complex untuk membantu sintesis dan membina kolagen semulajadi tubuh.
  6. Mengandungi glucosamine demi menjaga kesihatan sendi
  7. Mampu merangsang pembentukan asid hyaluronic yang memberi kesan kulit lebih tegang
  8. Dan yang paling penting kolagen tersebut adalah selamat dan tidak bertoksik
Collagen Powder Shaklee adalah satu-satunya produk 100% memenuhi kriteria yang ditetapkan seperti di atas. Maka tidak mustahil banyak testimonial menceritakan tentang keberkesanannya.



Ia didatangkan dalam bentuk mudah larut yang dipek dalam betuk uncang (sachet).  Anda cuma perlu bancuh dengan air dan terus diminum pada bila-bila masa dan di mana juga tanpa perlu dimasak seperti kebanyakan produk kolagen lain di pasaran.

Melalui kajian klinikal, pengambilan produk Collagen Powder Shaklee selama 8 minggu secara teratur mampu memberi tindak balas seperti berikut:

  • Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%
  • Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
  • Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%
  • Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%
  • Meningkatkan keanjalan, ketegangan dan elastisiti sehingga 55%
  • Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%
  • Meningkatkan keserian ton & warna kulit sehingga 50%
  • Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18% 

7 Kesan Langsung Pada Fizikal

  1. Antipenuaan - Mengurangkan liang pori-pori kedutan dan garis halus
  2. Menghidratkan - Melembapkan kulit
  3. Kembalikan keanjalan kulit - Kulit lebih tegang dan lembut
  4. Melicinkan kulit
  5. Menyuburkan rambut dan kuku yang sihat
  6. Mencerahkan - mengurangkan pigmentasi, jerawat dan kulit tak sekata
  7. Menegang - membantu menegang dan menganjalkan payu dara

Ramai yang mengeluh harga kolagen Shaklee mahal. Sebabnya Tapi jangan risau. Bulan ini Shaklee menawarkan harga paling rendah. BELI 6 PERCUMA 1! Bulan ini sahaja (September 2014). Jangan lepaskan peluang ni.


Berapa harga SCP ni (sekotak ada 15 sachet)?
Harga Pasaran = RM 298 Semenanjung Malaysia | RM 312 Sabah/Sarawak
Dengan harga promosi ini, sekotak menjadi RM 255 sahaja, maka satu hidangan (1 peket) hanyalah RM 17.
 



***********************
PROMOSI SEPT 2014!!
***********************
SHAKLEE COLLAGEN POWDER BUY 6 FREE 1
(SAVE UP TO RM800+)

* FREE MEMBERSHIP *
* FREE POSTAGE *
* FREE 1 BOX OF COLLAGEN *
* MEMBER'S PRICE *
* CASH BONUS *
Promosi sah sehingga 30 September 2014 sahaja.
Cepat-cepat dapatkannya ya!!

Yang paling best, dengan adanya promosi macam ni, kita dapat amalkan Collagen Powder Shaklee secara berterusan dan istiqamah (konsisten) untuk anda merasai keberkesannya. InsyaAllah, hasrat dan hajat kita nak sihat dan cantik luar dan dalam dapat direalisasikan. 


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi saya untuk:-
 

FREE CONSULTATION 
AFFORDABLE PRICE and 
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...