Follow Us @kamharyatie

Tuesday 21 April 2015

CINCH SHAKE - PENYELESAIAN DIET YOYO



Assalamualaikum semua,

Siapa ada masalah diet yoyo? Dah turun 5kg, tapi naik balik  10kg. Dah turun 8kg, naik balik 16kg. Buat penat je diet. Baik tak payah diet macam tu. 

Salah satu sebabnya adalah anda mengamalkan diet yang salah. Diet sampai terbakar otot. Bila otot terbakar, automatik metabolisme anda akan jadi rendah. So bila metabolisme rendah, diet macam mana pun, badan akan tetap naik. 

 


So macam macam mana cara nak elak otot daripada terbakar. Cinch Shake ada jawapannya. Jom tengok macam mana Cinch Shake membantu.





Cinch Shake ada dalam 3 flavour yang sangat sedap. Vanilla, Caffe Latte dan Chocolate.

Saya paling suka Caffe Latte dan Chocolate. Kalau saya takde selera nak makan nasi ke, saya akan ambil Cinch. Kalau nak rasa best lagi, buat Cinch Shake Ice Blended campur peanut butter ke, campur chocolate Kit Kat ke. Perghhhhh...memang maveles!!!!!

Kalau time bulan puasa, saya memang selalu bersahur dengan Cinch campur Nestum. Kenyang berjam-jam sampai petang. Seriously tak rasa lapar langsung. Best sangat! Perut sentiasa kenyang.



* Jika anda rasa entri ini memberi manfaat buat anda dan orang ramai di luar sana, sila tekan butang LIKE dan dipersilakan SHARE. Semoga ilmu ini dapat dipanjangkan dan menjadi salah satu pencen kubur kita semua.
 

Thanks for reading! 

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 

FREE CONSULTATION 
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!