Follow Us @kamharyatie

Friday 23 February 2018

Pengedar Shaklee Terbaik KULAI dan SENAI



Nak cari produk Shaklee yang boleh di beli dengan cara COD di area KULAI dan SENAI?


Pengedar Shaklee Terbaik - Kulai dan Senai, Johor

Jom kami perkenalkan rakan bisnes kami yang berada di Johor.


Puan Herneyane Jasman
Whatsapp: 012-7422 756

Herneyane atau lebih mesra dengan panggilan anne, beliau sangat aktif dengan aktiviti konsultasi produk Shaklee terutamanya Set Kurus dan Set Resdung Shaklee.

Anne merupakan seorang pengedar Shaklee yg aktif di seluruh kawasan Kulai dan Senai. Bukan setakat ejen Shaklee je tau! Anne juga merupakan seorang pengguna tegar produk Shaklee sejak 3 tahun yang lalu.

Beliau adalah salah seorang peserta NOW EVERYONE CAN KURUS (NECK) Batch 10 dan berjaya menurunkan berat badannya sebanyak 7kg dalam masa 60hari dengan mengamalkan secara konsisten SET KURUS SHAKLEE disamping mengamalkan pemakanan sihat dan senaman secara konsisten.

Jadi, beliau boleh beri  the best consultation kepada anda semua. Panduan yang betul dan penerangan yang jelas tentang produk Shaklee.

Nak tahu detail tentang Program NECK yang Anne join sampai jadi slim, sihat dan cantik? Klik image di bawah.

http://www.everyonecankurus.com/


SHAKLEE EFFECT

Bukan setakat menjual je tau. Gambar di bawah adalah Shaklee Effect yang Anne rasai sendiri daripada pengambilan Slimming Set Shaklee.




Amacam? Betul-betul transform kan? Barulah rasa confident kan nak try produk supplemen yang penjualnya juga turut makan dan merasai perubahannya.

COD Shaklee di Kulai dan Senai

Pos ke seluruh Malaysia


Jadi apa tunggu lagi. Siapa yang nak order Shaklee, Whatsapp laju-laju Anne: 012-7422 756.

Tanya apa sahaja tentang Shaklee, Anne bersedia untuk bantu, ok! Lepas ni senang lah nak order produk Shaklee di sekitar Kulai dan Senai. 

Nak lagi jimat and merasai benefit2 yang Shaklee tawarkan, jom join member Shaklee di bawah team Anne.

Anda akan dapat terus harga ahli, consultation berterusan , bukan sahaja dari segi produk, tetapi juga peluang bisnes daripada team Anne. Best kan??

Tengok Shaklee Effect Anne. Bukan setakat KURUS, tapi makin SIHATdan makin CANTIK!

Herneyane
Whatsapp: 012-7422 756
Pengedar Shaklee Aktif Kulai dan Senai

Sebagai ahli, anda ada ID sendiri, serta enjoy pelbagai promosi istimewa dari Shaklee khas untuk ahli sahaja. Nak tau apa lagi kelebihan menjadi ahli Shaklee?  Jemput baca di sini.
Bila dah enjoy consume suplemen, dah rasa keberkesanan produk Shaklee, boleh aje jika anda nak mulakan bisnes Shaklee walaupun secara part-time.

Haa, masa tue dah senang, sebab team Shaklee Anne sedia ada support system yang berkesan. Silap haribulan, bermula dengan part-time, akhirnya jadi bisnes lifetime! 😉

Kepada anda yang berminat nak buat perubahan dalam diri dan juga kesihatan, cepat-cepat contact Anne ye. Especially mereka yang ada masalah berat badan.

Mana tau rezeki dan jodoh anda dengan Shaklee. Belum habis belajar dah ada income 4-5 angka sebulan. Siap boleh bagi mak ayah duit belanja lagi. Dengan Shaklee segalanya tidak mustahil.

Herneyane
Whatsapp: 012-7422 756
Pengedar Shaklee Aktif Kulai dan Senai
Daftar ahli bersama team Shaklee Anne di sini (sila klik)



No comments:

Post a Comment