Follow Us @kamharyatie

Sunday 15 September 2019

Peluang Bisnes Shaklee - 3C





Assalamualaikum. Saya doakan anda yang menziarahi blog Mommy Shahab akan sentiasa dilimpahkan rahmat dan kasih sayang Allah.

Anda nak tahu tak. Satu benda yang saya nak cakap, bertuahnya siapa yang buat bisnes Shaklee dengan bersungguh-sungguh.

Apa yang menarik, income Shaklee ni, bukan setakat 1 jenis bonus je. Tapi ada lebih dari 10 jenis income di dalam sistem bonus Shaklee. Income kepok-kepok orang kata!
Dan sistem bonus Shaklee ni tidak boleh ditiru sebab dah dipatenkan. Haaaaaa.....Bukan produk je patented. Sistem bonus pun patented jugak!

Siapa tiru boleh kena saman ye! So, memang takkan ada mana-mana kompeni yang boleh bagi bonus seperti mana yang Shaklee offer.

So, entry kali ni, saya nak beritahu korang semua, peluang besar dalam Shaklee. Sebab saya rasa rugi sangat bagi sape yang tak tahu pasal benda ni.

Income dalam Shaklee ni terbahagi kepada 3 kategori, atau biasanya kita panggil 3C. Jom tengok apa itu 3C yang kita boleh grab dalam Shaklee.



1. Cash Bonus



C yang pertama adalah Cash Bonus. Ini adalah income yang dibayar secara cash. Cash bonus ni datang dari 11 penjuru

a. Personal Bonus

Personal Bonus ada 2 cabang bonus. Kita boleh grab kedua-duanya.

💰 1) Bonus runcit (25% dari harga jual)
Bonus Runcit ialah jumlah untung runcit yang dijana. Untung Runcit ialah perbezaan Harga Runcit dan Harga Pengedar, iaitu kira-kira 25% daripada harga produk yang dijual daripada Harga Runcit.

💰 2) PB - Personal Bonus (hasil jualan personal)
Personal Bonus adalah bonus dari personal sales yang kita beli dengan menggunakan ID Shaklee kita sendiri. 


b. Net Personal Bonus

NPB adalah hasil upah mengajar anak cucu Shaklee yang makan sendiri. Ia dibayar based on jumlah terkumpul dalam masa sebulan: bermula daripada 5%, 8%, 11%, 14%, 17% sehingga 21%. 
💰 3) NPB - Net Personal Bonus 


c. Leadership Bonus

Shaklee menawarkan Leadership Bonus dari level pertama sehingga level keenam di bawah organisasi dan susurgalur kita.
💰 4) LB1 (Leadership bonus dari leader level 1) 
💰 5) LB2 (Leadership bonus dari leader level 2)
💰 6) LB3 (Leadership bonus dari leader level 3)
💰 7) LB4 (Leadership bonus dari leader level 4)
💰 8 ) LB5(Leadership bonus dari leader level 5)
💰 9) LB6 (Leadership bonus dari leader level 6)


d. Infinity Bonus

Ini adalah bonus infiniti yang diberikan kepada leaders yang membina organisasi melebihi 6 generasi ke bawah. Dipanggil juga Coordinator Incentive. 

Ye! Infiniti = Unlimited. Shaklee tak pernah hadkan berapa banyak bonus kita boleh dapat. Shaklee akan bayar bonus kita berdasarkan apa yang kita LAYAK dapat. Kalau kita buat banyak, maka banyaklah kita dapat.
💰 11) Coordinator Incentive (sehingga 1.5% dari seluruh jualan organisasi)



Ini adalah payslip bonus seorang Master untuk satu bulan. Ini pun leadership bonus baru sampai level ke-5 je. Kalah gaji CEO kan? Bukat setakat 5 angka sebulan, tapi dah ramai yang berjaya menikmati cash bonus sehingga 6 angka sebulan.

Ce bayangkan surirumah ada income macam ni setiap bulan. Secara part time ataupun full time. Amacam? Best ke best? Sebab tu bisnes Shaklee ni sangat kukuh dan boleh jadi RESIDUAL INCOME, boleh diwarisi sehingga ke anak cucu.



2. Car Bonus

C yang kedua adalah Car Bonus. Alhamdulillah saya dah pun layak dapat Car Bonus sejak tahun 2014 dulu. Car bonus ni masuk ke akaun saya setiap bulan sehingga sekarang without fail.

 
Yang bestnya dengan car bonus Shaklee ni, dibayar secara CASH!!!! Itu yang saya sangat suka. Sebab, kalau kita dah ada kereta, dan tak mau beli kereta lagi, duit car bonus tu kita boleh guna untuk beli benda lain.
Dan saya gunakan car bonus yang saya dapat setiap bulan tu untuk bayar kereta family saya, Vellfire. Saya ada cerita detail kisah di sebalik car bonus yang saya dapat tu di link di  bawah.

Kisah Di Sebalik Car Bonus (sila klik)



3. Convention Trip

C yang ketiga adalah convention trip. Percutian mewah 5 bintang yang dibiayai sepenuhnya oleh Shaklee. Trip ni akan dapat 2x setahun, Regional Trip dan International Trip. Alhamdulillah, setakat ni, saya juga dah merasa beberapa percutian mewah bersama Shaklee. 
 
Jungfrau Switzerland
 
Mount Titlis Switzerland
 

 Umrah dan Ziarah
 
 Florence, Italy
 
 Milan, Italy
 
 Rome, Italy
 
 Star Cruise Libra
Bangkok, Thailand

Anda boleh juga baca posting cerita detail semua perjalan trip mewah kami bersama Shaklee di bawah.

Shaklee Incentive Trip (sila klik)


 

Star Achiever Awards

Selain dari 3C, Shaklee juga offer anugerah dan ganjaran tahunan untuk leaders yang berjaya achieved target untuk award yang telah ditetapkan oleh Shaklee pada setiap tahun. 


 Ini antara award yang saya pernah achieved sepanjang buat bisnes Shaklee.


Rasa berbaloi penat lelah selama buat bisnes bila kita diraikan macam ni tau!




Semuanya Bermula Dengan Langkah Pertama

Memang tak sangka kami berjaya dapat semua ni, sebab kami masih lagi sustained dalam bisnes Shaklee walaupun secara part time. Bermula hanya dengan LANGKAH PERTAMA MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE!! So sesiapa saja mampu berjaya, asalkan rajin dan konsisten dengan usaha yang terbaik!!



Amacam best tak? So, macam mana anda nak mulakan bisnes Shaklee? Of coz, apa-apa pun mesti join sebagai ahli Shaklee dulu ye.


Bagaimana Menjadi Ahli Shaklee?


Starter Kit untuk semua ahli Shaklee


Ada 3 pilihan untuk menjadi ahli:-

✅ PILIHAN 1
Yuran Pendaftaran hanya RM35. Anda terus layak mendapat semua keistimewaan sebagai ahli Shaklee, antaranya belian dengan HARGA AHLI (DISKAUN 20%).


ATAU

✅ PILIHAN 2
Buat pembelian sebarang produk Shaklee dalam 1 RESIT berjumlah minimum 100 UV (lebih kurang RM350 Harga Ahli), anda dapat PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE (bernilai RM35)!


ATAU

✅ PILIHAN 3
Buat pembelian sebarang produk Shaklee dalam 1 RESIT berjumlah minimum 200 UV (lebih kurang RM700 Harga Ahli), anda dapat:-
🍀 PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE (bernilai RM35)!
🍀 PERCUMA POSTAGE (bernilai RM10)!
🍀 CASH BONUS 5% (bernilai RM30+)!
JUMLAH PENJIMATAN = RM75!👍😄

Anda boleh hubungi saya untuk mendaftar, atau gunakan Shaklee ID Kam Haryatie (954522) sebagai SPONSOR. Nak jadi ahli Shaklee adalah sangat mudah.

Cuma daftar, gunakan produknya, kumpul points dan bila anda dapat certain points dalam sebulan, anda dapat CASH BONUS. Best kan. Makan sendiri je pun dah boleh dapat bonus Jadi bonus tu dah boleh cover cost produk yang anda makan setiap hari. Kan dah jimat kat situ.
 
Tapi, saya nak ingatkan ye. Sangat penting untuk anda cari group atau team yang bagus, supaya impian anda untuk berjaya dalam Shaklee ni dapat direalisasikan melalui sentuhan dan bimbingan mentor yang terbaik. 



10 Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee bersama MYRACLES

 Team Myracles adalah di bawah MFMS Empire.


Bila anda dah join ahli di bawah team Myracles, anda akan dimasukkan ke dalam Group Exclusive Telegram dan Facebook untuk Ahli Shaklee di bawah team MFMS EMPIRE. Kami sentiasa menjalankan kelas NUTRISI dan kelas BISNES secara Online dan Offline.

Percayalah! Dengan pemilihan team Shaklee yang tepat, anda akan dapat penuhi bukan setakat impian anda seorang. Tapi juga impian ibu dan ayah, impian pasangan dan impian anak-anak juga.



~~~~~~~ Thanks for reading ~~~~~~~

Ingin mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan secara part time atau full time?
Hubungi saya untuk:
Free Consultation
Affordable Price
Business Opportunity With Shaklee!!! 


No comments:

Post a Comment