Follow Us @kamharyatie

Saturday 7 December 2019

Seminar Integrasi Bisnes Online dan Offline




Alhamdulillah, selesai majlis ilmu dengan team Jutawan. Session kali ni lain sket sebab kita buat seminar integrasi bisnes secara online dan juga offline. Kita combine otai offline dan otai online. Kalau selama ni, kami bermula dan lebih banyak bisnes secara online, so kali ni kita belajar bisnes secara offline pula.

So harini, kami tambah ilmu baru. The power of offline business. Belajar dari seorang Otai yang berpengalaman hampir 30 tahun dalam Shaklee. Dan beliau sangat expert dalam offline business.

Master Coordinator Melayu Muslim pertama mencapai pangkat tertinggi di dalam Shaklee. Master Haji Roslan, super upline kami dalam Shaklee. We are proud to have him in our organisation. Sentiasa bersama bisnes partners sejak sekian lama. 

Walaupun sudah hampir 30 tahun berada didalam Shaklee, and still counting. beliau tetap excited berbicara tentang Shaklee. Sangat excited! Stable with 6-7 figure monthly income!!!! 

Beliau berkongsi banyak tips dan pengalaman untuk kami apply. Memang dapat rasakan aura dan semangat beliau masih kuat.








Ini Master Amin. Beliau grow dalam Shaklee secara offline dan juga online. Beliau expert dalam bab sharing bisnes melalui Youtube.

Ini pula sharing dari Auntie Rusimah, Key coordinator yang tak pernah miss dapat car bonus setiap bulan selama lebih dari 20 tahun. Beliau antara otai-otai Shaklee yang sama-sama bertahan dalam bisnes ni bersama Hj. Roslan.


Kalau orang tanya kenapa ramai yang masih mampu bertahan sehingga lebih dari 30 tahun di dalam bisnes Shaklee, ini lah jawapannya.


Team #MindMasters


Sebahagian daripada #TeamJutawan. Insyaallah, kami akan guna semua ilmu ni untuk terus grow dan sustained bersama Shaklee. HEALTHY & WEALTHY.




Untuk sesiapa dari team Jutawan yang tak dapat hadir ke kelas hari tu, boleh dengar semua ilmu masa session ni. Master Nur Zahirah dah compiled kesemua 23 video yang padat dengan ilmu untuk team kami. Korang boleh dengar ulang ulang sampai jadi pakar dan ada hasil dalam setiap tindakan. 

Tapi video ni hanya boleh diakses oleh #TeamJutawan sahaja. Kalau korang berminat nak tau tips berbisnes Shaklee, jom join team kami ye. 


~~~~~~~ Thanks for reading ~~~~~~~

Ingin mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan secara part time atau full time?
Hubungi saya untuk:
Free Consultation
Affordable Price
Business Opportunity With Shaklee!!! 


15 comments:

  1. 224AFShane174D514 April 2024 at 08:32

    E9F48
    ----
    ----
    ----
    ----
    matadorbet
    ----
    ----
    ----
    ----

    ReplyDelete
  2. 913E6Timothy8C83914 April 2024 at 16:54

    8BEAF
    ----
    ----
    ----
    ----
    matadorbet
    ----
    ----
    ----
    ----

    ReplyDelete