Follow Us @kamharyatie

Friday 24 February 2017

APA ITU "LANDMARK STUDY"? - IN LAY MAN TERM



Apa itu "Landmark Study"?

Saya nak share secara ringkas (in lay man terms) apa benda "Landmark Study" ni...Dari beberapa bulan lepas lagi saya cakap mengenai landmark study ni. Penting ke?

FYI, "Landmark Study" ni adalah kajian yg dibuat dalam tempoh masa yang panjang iaitu lebih 20 tahun. http://www.landmarkstudy.com/

Contoh kalau kita buat experiment tentang sikap anak di rumah. Kita kumpul data dari anak tu umur 1 thn sampai lah umur 20 thn. Hah, dapatlah satu landmark study .

Landmark Study ni menunjukkan tahap kesihatan, tahap Nutrisi & "dietary supplement usage patterns" bagi 3 golongan:

1) Yang tak consume any supplements
2) Yang consume other supplements selain Shaklee
3) Yang consume supplement Shaklee

And u know what....The results is amazing utk mereka yg mengamalkan Shaklee lebih 20 tahun! "Landmark Study" ini adalah satu seumpanya di dunia yer..

Dan  SHAKLEE  is  THE ONLY SYARIKAT SUPPLEMENT DI DUNIA , yg sanggup terima offer dari 3rd party utk buat "Landmark Study" ni!

Betul... ada produk yg proven bagus bila consume 1-2 tahun. Tapi kalau kita terus continue ambil utk jangka masa panjang, ia mungkin beri kesan sampingan kepada badan. Siapa tahu kan?? Sebab mereka tak ada Landmark Study..

Kebanyakan kajian saintifik yang dibuat oleh syarikat supplemen & kesihatan » mostly untuk jangka masa yang pendek

Dan ini kurang bersesuaian kerana penyakit yang kebiasaannya mengambil tempoh masa 10 ke 30 tahun untuk bertapak dan mengganas di dalam tubuh kita!!

Di sinilah pentingnya "Landmark Study". Hanya Shaklee sahaja yang berani melakukan "Landmark Study ", iaitu kajian > 20 tahun untuk menguji keberkesanan pengambilan produk Shaklee ke atas pengamalnya.

Sebab apa?? Sebab Shaklee benar-benar yakin produknya berkesan. So, buatlah pilihan yg bijak bila anda nak makan any vitamins

Gambar ni antara salah satu "Landmark Study" yg dibuat oleh Shaklee » Mary dan kembarnya.

Mary adalah pengamal produk Shaklee lebih dari 20 tahun, manakala kakak nya tidak.
Boleh nampak kan perbezaannya?


Ok, saya juga sedang bayangkan, keadaan saya umur 60 tahun nanti. Andaikata ditakdirkan panjang umur, macam mana agaknya ye? Tak pe, umur je 60, tapi saya seperti 40 tahun. Masih tetap Mommy Shahab yang sweet, comel dan awet muda ^_^. Jangan marah 😊.

Alhamdulillah, bulan lepas saya berpeluang join roadshow bersama Dr. Bruce Daggy (PHD in Nutritional Biochemistry), Senior Vice President R&D & Chief Science Officer Shaklee.

Beliau datang dari US untuk explain dengan lebih detail tentang LANDMARK STUDY kepada semua pengguna Shaklee di Malaysia, betapa selamatnya supplement Shaklee ni walaupun diamalkan dalam jangka masa yang panjang.





Seriously kami semua sangat teruja dengan segala ilmu yang kami dapat tentang Landmark Study . Kami semakin yakin dengan keberkesanan dan keselamatan kesemua produk Shaklee dan kami sangat-sangat bersyukur dipertemukan dengan Shaklee.

Shaklee dah banyak bantu saya dan seluruh keluarga mendapat kesihatan yang lebih baik. Kami memang takkan cari produk lain lagi dah. Kami yakin untuk consume semua produk Shaklee sehingga ke akhir hayat kami.

So apa lagi tentang LANDMARK STUDY ni?

Saya akan cerita lebih detail dengan beberapa bukti kajian yang telah dijalankan ke atas pengguna-pengguna Shaklee selepas mereka consume selama lebih 20 tahun dalam entry seterusnya.
Stay tuned 😊.



Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


MASTER 2B KAM HARYATIE
Certified Shaklee Product Consultant
Shaklee ID : 954522
comecoze79@gmail.com
012-256 7572(Call, SMS, WhatsApp)