Follow Us @kamharyatie

Saturday 18 August 2018

TWB SUCCESS STORY - Income Penjuru Pertama TWB






Salah satu sebab mengapa saya buat bisnes Shaklee adalah untuk membantu orang lain. 

Ramai yang tahu dalam team kami ada banyak projek bisnes yang kami jalankan dengan berasaskan produk Shaklee. Dah ramai sangat yang berjaya jana pendapatan dan berjaya keluar dari masalah kewangan.

Projek THE WALKING BEAUTY (sila click) adalah salah satu daripadanya. Dan dalam banyak-banyak projek, projek ini lah yang kami dapat respon paling dahsyat dari segi income hari-hari.

The Walking Beauty (TWB) ini adalah satu projek khas bertujuan membantu semua wanita yang berminat belajar cara menjalankan bisnes servis Mobile SPA (SPA Tanpa Kedai) dan merebut peluang buat duit hari-hari dari sumber pendapatan 6 penjuru.

Sekarang ini, rata rata mereka yang join dah boleh menjana 4 angka sebulan pada bulan pertama. Anyway, ia bergantung kepada usaha mereka. Duit ni tak der lah nak datang bergolek cam tu jer.

Kata kuncinya, kena usaha. Kami dah jumpa teknik yang terbukti berkesan. Dari segi teknik, marketing, training dan sebagainya.

Yang paling best, beautician TWB bukan setakat seluruh Malaysia. But around the world. Setakat ini, beautician TWB ada yang dari Dubai, Egypt, Brunei dan Australia. Dan akan berkembang lagi insyaallah ke seluruh dunia.

Kalau anda sekarang berada di Malaysia, dan ada perancangan untuk berhijrah ke luar negara, tak perlu risau langsung. Sebab anda boleh teruskan empayar anda walau di mana sahaja anda berada.

Untuk posting kali ni, saya nak share hasil income dari penjuru pertama daripada 6 penjuru yang terdapat di dalam Projek The Walking Beauty ini.

Sila jangan terbakar ye. :)



































Amacam? Best ke best? Kepada yang masih lagi rasa ragu-ragu, nak tunggu itu nak tunggu ni, takpe. Teruskan lah menunggu sementara mereka yang lain terus jana income dan kumpul saving.

Ini semua proven result dari PENJURU PERTAMA SAHAJA tau! You all tau kan TWB ada 6 PENJURU INCOME? Ada 5 lagi penjuru income yang saya tak boleh reveal kat sini.

Exclusive untuk ahli-ahli TWB je yang tahu. Kalau nak tau, JOM join TWB!

Ingat ye, semua orang ada masa 24 jam. Takde seorang pun yang dapat lebih atau kurang masa dalam sehari.

Yang membezakan kita adalah tindakan. Jangan fikir lagi. Sekiranya anda terasa terdetik untuk join TWB, terus contact saya. 

Anda kene percaya. "Di saat Allah jentik hati kita inginkan sesuatu, di saat itu lah Allah sedang beritahu kita bahawa Aku akan tunaikan apa yang kau inginkan itu."

Nak tau lebih lanjut tentang projek TWB? Jemput baca di sini. (Sila klik link di bawah)

Peluang Buat Duit Hari-Hari Bersama The Walking Beauty (TWB) - Kursus Mobile Spa Terbaik dan Termurah di Malaysia! 

 


Jangan tunggu lagi!

Trainers TWB berada di SELURUH MALAYSIA!
Jom sama-sama kita jana pendapatan dengan skill mobile spa dengan team TWB sekarang!

Sila hubungi saya untuk menjadi sebahagian daripada 
TWB BEAUTICIAN dalam team
SUPERSTAR MOMMY SHAHAB (SMS) EMPIRE!

Sila klik

 SayaNakJoinTWB

Atau hubungi talian 012.256.7572 

Atau klik sekarang



No comments:

Post a Comment