Follow Us @kamharyatie

Sunday 19 August 2018

TWB SUCCESS STORY - 3 Bulan Diuji Tiada Pendapatan, TWB Jadi Penyelamat Kewangan



Ini Adiana. Pada waktu beliau join Mobile Spa The Walking Beauty, beliau sedang hamil 4 bulan. So to happen, syarikat beliau ada masalah yang menyebabkan beliau terpaksa berhenti. Dan bermula lah detik yang beliau tak pernah sangka. Beliau suffer tiada income. Bukan sekejap, tapi 3 bulan.



Pada waktu mengandung ni jugalah, nak tak nak, beliau "terpaksa" buat business mobile Spa dari rumah. Disebabkan "Terpaksa", beliau bertekad untuk menjadikan Mobile spa ni sebagai sumber pendapatan beliau.

Hasil tunjuk ajar dari team TWB, beliau mula mendapat customer dari kawasan sekitar. Perlahan lahan, business makin dikenali penduduk setempat.

Dan Alhamdulillah, pada bulan pertama beliau buat dah berjaya menjana pendapatan 4 angka sebulan. Which is better then duduk rumah tak dapat apa apa.

Ini hanyalah permulaan. Selepas itu, bila dah makin expert. Income pun makin bertambah. Malah beliau berjaya naik rank Supervisor dalam business Shaklee dan menjana income tambahan 4 angka dari Bonus Shaklee.



Dalam program The Walking Beauty ini, kami ajar para peserta untuk menjana pendapatan melalui 6 PENJURU.

Income service SPA hanyalah salah satu dari 5 penjuru tu. Ada 5 lagi penjuru income yang lebih lumayan yang tiada di bisnes SPA lain. Sebab tu kami merasakan, it's a very good business.

Sebelum ni, kami pun tak berani sangat nak war war kan mengenai projek ini, sebab pada waktu itu kami masih dalam proses Trial and Adjust.

Tapi sekarang, bila everything dah in order, rasanya. Mereka yang join akan lebih mudah untuk berjaya.

Jika ada di antara kenkawan yang nak tahu lebih detail mengenai program ini, please let us know. Kami ada buat Free Preview setiap bulan.

Ini adalah peluang kalau ada sedara mara, kenkawan, anak anak yang nak peluang buat duit hari-hari dan dapat income secara konsisten setiap bulan.

Perlu saya ingatkan yer, INI ADALAH BUSINESS SPA yang sebenar. Bukan dok rileks kat rumah tapi dapat duit yer.

Nak tau lebih lanjut tentang projek TWB? Jemput baca di sini. (Sila klik link di bawah)

Peluang Buat Duit Hari-Hari Bersama The Walking Beauty (TWB) - Kursus Mobile Spa Terbaik dan Termurah di Malaysia! 



Jangan tunggu lagi!

Trainers TWB berada di SELURUH MALAYSIA!
Jom sama-sama kita jana pendapatan dengan skill mobile spa dengan team TWB sekarang!

Sila hubungi saya untuk menjadi sebahagian daripada 
TWB BEAUTICIAN dalam team
SUPERSTAR MOMMY SHAHAB (SMS) EMPIRE!

Sila klik

 SayaNakJoinTWB

Atau hubungi talian 012.256.7572 

Atau klik sekarang





No comments:

Post a Comment