Follow Us @kamharyatie

Sunday 9 September 2018

TWB SUCCESS STORY - High Class Housewife With Mobile Spa TWB



Ini Ira. Nama penuh Nur Zafirah Binti Mohd Zahir. Baru berumur 25 tahun. Sudah berumahtangga dan mempunyai 2 org puteri.

Ira adalah Pengasas Zayan's Home Spa yg 100% menggunakan produk2 Shaklee dan Ira juga Surihati keluarga sepenuh masa yg mempunyai IMPIAN BESAR iaitu SENTIASA NAMPAK HIGHCLASS dihadapan husband dan anak-anak.

Ira sebenarnya berkelulusan  Diploma Pengurusan Hotel dan Katering. Sejak graduate, Ira cari kerja banyak tempat, tapi tak berjaya. Dalam pada mencari kerja tu, beliau ternampak posting facebook tentang TWB.

Lepas beliau join BOP, beliau terus decide untuk join. Di awal penglibatan Ira dlm TWB sebenarnya tak la semudah ABC.  Sebab Ira mmg tidak bekerja dan tiada modal langsung, kemahiran apatah lagi, marketing lagi lah tak tau.

Disebabkan tiada modal, Ira mintak izin suami untuk pinjam duit dari tabung emergency family mereka. Malangnya, tabung emergency pun tak cukup untuk tampung kos pakej TWB pada ketika itu. Then Ira, topup pinjam duit tabung anak-anak. Ira nekad, Ira akan ganti semula semua duit tu. 

Bila modal dah cukup, suami pula tak yakin. Suami memang tak percaya langsung dengan projek TWB ni. Tapi Ira ni cekal. Janji suami dah bagi greenlight, Ira tak tunggu dah, lepas register, training, Ira terus buat bisnes ni sungguh-sungguh.

Akhirnya, semua duit tabung dan duit anak-anak yang Ira pinjam tu, Ira berjaya ganti balik dalam tempoh hanya sebulan. Suami terkejut, dan sejak itu, suami Ira sangat-sangat support dengan apa yang Ira buat sekarang. Siap offer diri tolong jaga anak time Ira ada customer.

Bulan seterusnya, Ira terus collect untung. Ira dapat belanja suami dan anak-anak makan dan beli baju baru.


Ni masa Ira pregnant 7 bulan. Berkat amalkan suplemen Shaklee, preggy pon masih aktif buat bisnes. Hebat kan!

Masa ni Ira buat Spa Party kat rumah.
Antara team TWBian yang datang bagi support. Sebab tu projek ni best, sebab kita tak bergerak sorang-sorang. Sentiasa ada support group.

Ni masa Ira balik kampung. Janji bawak je semua beg spa tu ke mana-mana. Customer spa ni selalu datang secara tiba-tiba. Duit selalu masuk tanpa sengaja.

Jika ada di antara kengkawan yang nak tahu lebih detail mengenai program ini, please let us know. Kami ada buat Free Preview setiap bulan.

Ini adalah peluang kalau ada sedara mara, kenkawan, anak anak yang nak peluang buat duit hari-hari dan dapat income secara konsisten setiap bulan.

Perlu saya ingatkan yer, INI ADALAH BUSINESS SPA yang sebenar. Bukan dok rileks kat rumah tapi dapat duit yer.

Nak tau lebih lanjut tentang projek TWB? Jemput baca di sini. (Sila klik link di bawah)

Peluang Buat Duit Hari-Hari Bersama The Walking Beauty (TWB) - Kursus Mobile Spa Terbaik dan Termurah di Malaysia! 

Jangan tunggu lagi!

Trainers TWB berada di SELURUH MALAYSIA!
Jom sama-sama kita jana pendapatan dengan skill mobile spa dengan team TWB sekarang!

Sila hubungi saya untuk menjadi sebahagian daripada 
TWB BEAUTICIAN dalam team
SUPERSTAR MOMMY SHAHAB (SMS) EMPIRE!

Sila klik

 SayaNakJoinTWB

Atau hubungi talian 012.256.7572 

Atau klik sekarang






No comments:

Post a Comment