Follow Us @kamharyatie

Tuesday 30 July 2019

Shaklee Living Proof - Kaya dan Sihat di Usia Emas Bersama Shaklee



Assalamualaikum.

Saya doakan anda yang menziarahi blog Mommy Shahab akan sentiasa dilimpahkan rahmat dan kasih sayang daripada Allah.

Ramai yang tahu, team Shaklee kami, baru saja balik dari menghadiri Shaklee Global Conference di Las Vegas, Nevada, USA. 

Saya sangat teruja dengan experience mereka bertemu dengan begitu ramai Shaklee families yang telah consume produk Shaklee dan juga menjalankan bisnes selama lebih dari 30 tahun.

Ramainye million dollar earners di kalangan business leaders Shaklee di US. Jumlah mereka beratus-ratus orang. 

Mereka rata-rata terdiri dari leaders yg sudah melebihi 10 tahun, 20 tahun, 30 tahun, 40 tahun dan 50 tahun efektif di dalam bisnes Shaklee.

Walaupun baru di rank Coodinator, tetapi, mereka telah pun bina bisnes ini sejak lebih 20 tahun dan telah menjana berjuta USD.  

Ramai yang sudah menjangkau umur lewat 40an, 50an, 60an, 70an, 80an, malah ada yang 90an,  tetapi tubuh badan mereka tegap, sihat dan kaya. Kaya dgn kawan-kawan, masa dan financial freedom.

Jom kita tengok antara Shaklee Living Proof yang sempat diorang jumpa, siap interview sembang panjang lebar lagi. Best!


❤️Presidential Master Charline

Berumur 60 tahun

Pengguna setia Shaklee selama 45 tahun


Ni Presidential Master Charlene. Dah 42 tahun bergelar effective Master.

Tapi nampak steady and look young kan? Yang sangat menyentuh hati, Master Charlene buat bisnes Shaklee sebab beliau perlukan duit yang banyak untuk menaja aktiviti kebajikannya.

Start bisnes sejak zaman belajar. Tak sempat kerja pun sebab dapat bonus Shaklee. Lepas naik Master, bulan pertama beliau 'infaq' 10% dari bonus untuk kebajikan. 

Bulan kedua up lagi 2%. Dan bulan seterusnya up lagi 2% setiap bulan.Aktiviti kebajikan dia dah merata sampai projek bantu wanita kat Cambodia. Touching sangat rasa.

Allahu. Baiknya dia. Kita yang Muslim ni macam mana? Kuat ke semangat kita nak memberi dan transform hidup orang lain?

Rasa makin excited nak berjaya dalam Shaklee. Nak sentuh hidup seramai mungkin manusia. Nak cepat bebas dari dunia.

Tak perlu susah hati fikir bab keperluan lagi, sebab melimpah ruah lebih dari cukup. So that boleh buat apa saja tanpa perlu fikir hal duit lagi.



❤️Makcik X

Berumur 68 tahun

Pengguna setia Shaklee selama 48 tahun

 

Tak tahu nama, kita letak Makcik X je lah. Percaya ke mak cik ni dah umur 65 tahun? Pengamal tegar shaklee supplements sejak 48 tahun yg lalu. Amacam? Kulit muka tegang macam umur 30 an!



❤️Aunty Y

Berumur 70 tahun

Pengguna Setia Shaklee selama 40 tahun


Ni pun tak tau nama. Beliau dah lebih 40 tahun dalam Shaklee. Nampak muka macam 50an je. Serius look young sebab Shaklee effect. 

Memang muda 20 tahun. Dah la badan sihat cergas je, siap aktif buat bisnes. Baru naik rank lagi, okeh! Tak macam ramai orang kat Malaysia, kalau umur 60an tu, rasa macam dah tua sangat.

Auntiy Y ni, cerita dulu anak dia masa baby sakit jantung kena operate. Dia bagi Shaklee (cecair) vitamin C, vitalea dll. Anak dia berjaya sembuh. Sekarang anaknya dah berumur 43 tahun. Tu gambar anak dia.

Beliau rasa terhutang budi sangat dengan Dr Forest C Shaklee yang inovasikan produk Shaklee. Terjamin SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI! Inspiring! Makin kuat semangat nak terus setia dengan Shaklee.




❤️Debra

Berumur 78 tahun

Pengguna Setia Shaklee selama 20 tahun

 Dah lebih 20 tahun makan produk Shaklee. Kulit cantik sangat. Badan sihat cergas. Jalan laju, energetic. Nampak macam umur 50an je. 

Baru naik rank director (kat Malaysia Supervisor). Rasa-rasa yang baru setahun jagung buat bisnes Shaklee belum rank up dah nak give-up? Aunty ni umur 78 wei!

Kat US ni mereka sangatttt in love dengan produk Shaklee yang sangat hebat dan banyak ubah life derang. Jadi mereka sangat setia dan konsisten kongsi pasal produk kat orang. Walaupun ambil masa yang panjang nak naik rank, mereka bertahan.


❤️Aunty C

Berumur 70 tahun

Pengguna Setia Shaklee selama 40 tahun

 

❤️Aunty D

Berumur 80 tahun

Pengguna Setia Shaklee selama 50 tahun

Master Maria bersama 2 orang Master Coordinators USA. Seorang dah 40 tahun consume Shaklee, umur 70-an.Seorang lagi dah 50 tahun consume Shaklee, umur 80-an.
Dah jadi nenek pun masih sihat, cergas, cantik & glowing sangat!The power of the Shaklee Effect! ❤️




❤️ Dr Jamie McManus

Berumur 80 tahun

Pengguna Setia Shaklee selama 40 tahun

Melihat cara dia, sihat, cergas dan energetic, bagi speech macam orang yang berumur 50-an.
Beliau juga adalah Chair of Medical Affairs, Health Sciences and Education. Pada umur begini, beliau masih sihat dan cergas. Malah masih aktif lead penyelidikan untuk Shaklee.




❤️Beverly Dennis

Berumur 86 tahun 

Pengguna Setia Shaklee selama 60 tahun

Berumur 86 tahun dan dah almost 60 tahun consume Shaklee! Inilah dia Senior Master Coordinator Beverly Dennis. Di usia 86 tahun, beliau masih sihat, cergas, masih kekal setia bersama Shaklee.

Beliau dah lahirkan beratus-ratus Master Coordinators dan beribu-ribu Shaklee Leaders yang menjana income lumayan di bawah empayar beliau.

Healthy & Beautiful “moyang”, really inspiring! 😍


❤️Doris Johnson

Berumur 92 tahun

Pengguna Setia Shaklee selama 48 tahun

Beliau telah membina bisnes Shaklee sejak 48 tahun yang lalu. Merupakan seorang ibu tunggal dan mampu menyara hidup 5 orang anak dengan bisnes Shaklee sahaja. Sekarang, anak beliau pula mengambil alih bisnes Shaklee.

So, ibu-ibu tungal di luar sana, kalau anda masih belum tahu, Shaklee adalah satu bisnes yang mampu membantu ekonomi keluarga tanpa mengharap bantuan orang lain atau JKM.



Ni antara ribuan warga emas yang menjadi simbol Living Proof Shaklee di US.



Atuk ni dah 40++ tahun consume Shaklee.


50+ tahun sebagai pengguna Shaklee.

40+ years in Shaklee



35 years in Shaklee



Ini semua THE LIVING PROOF OF THE SHAKLEE EFFECT in US! Anda tahu tak, di Malaysia pun, kita ada beberapa orang Master yang telah bersama Shaklee lebih dari 20 tahun? Siapa mereka?


❤️Hj. Roslan & Hajah Faezah

Berumur 50+ tahun

Pengguna Setia Shaklee selama 28 tahun


Hj. Roslan ni tak payah cite lah. Satu Malaysia dah kenal dia. Dah 28 tahun bersama Shaklee, consume dan juga ligat berbisnes dan aktif membantu ramai anak-anak muda mendapat financial freedom.

Ada orang baru pencen kerja, sedang mencari part time jon dan baru nak start bisnes, jumpa beliau dan bertanya pada beliau samada masih lagi bersama Shaklee.

Ye. Beliau masih bina bisnes ni untuk generasi akan datang. Walaupun dah pencen makan gaji 28 tahun yang lalu, tapi income beliau tak pernah berhenti, malah makin lumayan. 

Beliau telah buktikan. Beliau memang bersama Shaklee sejak dulu dan sangat bangga untuk share peluang yang ada dalam Shaklee.



❤️Master Hajah Salwa & Suami

Berumur 68 & 70 tahun

Pengguna Setia Shaklee selama 23 tahun

Mereka join ahli pada tahun 1995, dan hanya naik rank Master pada tahun 2013.. Bermaksud mereka sangat sabar dan konsisten selama 18 tahun sebelum benar-benar mengecap kejayaan di dalam bisnes ini, Subhanallah.

Di saat orang lain memilih untuk berehat sesudah pencen, tetapi mereka memilih untuk memulakan bisnes selepas pencen.. Mereka tak jadikan usia EMAS sebagai penghalang kepada kejayaan..




Landmark Health Study


Macam yang anda tahu, Shaklee satu-satunya syarikat nutrisi yang berani membenarkan pihak ketiga untuk membuat kajian ke atas kesan jangka panjang terhadap pengguna. 

Dan telah pun terbukti dalam banyak journal dan telah diterbitkan dan disebarkan kepada public. Bagi yang belum tahu apa itu landmark study, boleh refer kat sini.

Apa Itu Landmark Study? (sila klik)

Dan landmarks study tidak sampai di situ sahaja. Saintis Shaklee kongsi new finding of the Landmark Health Study (Landmark Study 2). 

Result yang sangat mengagumkan. Bukti betapa suplimen Shaklee sangat membantu ASBAB hidup lebih sihat. 

Yang umur 20-39 tahun, rate ambil ubat 97% lebih rendah.

Yang umur 40-59 tahun, rate ambil ubat 89% lebih rendah.

Yang umur 60+ tahun, rate ambil ubat 83% lebih rendah.


Bayangkan ye, kalau Shaklee ni ada kesan tak baik pada sel badan kita, ratusan ribu malah jutaan pengamal Shaklee mesti ada yang bermasalah. 

Hakikatnya, tiada satu pun kes dicatatkan walaupun berjuta-juta botol produk Shaklee telah dijual.

Pernah ke anda jumpa orang yang mengamalkan produk tertentu secara konsisten selama hampir 50 tahun? Saya hanya jumpa dengan Shaklee SAHAJA!

Side effects yg ketara adalah mereka semakin sihat dan muda. Ada yang rekod tak pernah makan ubat atau jumpa doktor selama mengamalkn gaya hidup sihat dgn shaklee.


Bisnes yang boleh diwarisi


Ini adalah generasi ke-4 Presidential Master Linden, baru berusia 9 bulan. Moyang dia mulakan bisnes Shaklee sejak tahun 1964, jadi Master Coordinator pada tahun 1972, tahun 2008, berjaya rank up Presidential Master.

Kemudian, emaknye Ewing mewarisi Shaklee dari bapanye, bapanye warisi bisnes dari atuknye. Dia amat bertuah walaupun masih tak tau apa-apa, tapi  dia akn mewarisi bisnes yang memberi passive income lebih RM2 juta setahun!

55 tahun bina bisnes ni. Berbaloi kan? Jom bersama kami bina legasi anda sekarang! Cucu cicit anda bakal mewarisi empayar bisnes anda suatau hari nanti dengan passive income.




Kalau kite nak jadi living proof Shaklee, kite wajib fall in love dan setia untuk jangka masa yg panjang ye. Kesan istiqamah jelas di wajah kita jika kita sincere utk kekal sihat. Yang lebih penting, kesan business effects akan dapat di lihat dari perubahan gaya hidup yg luar biasa.

Anda mauhu jadi sebahagian dari Shaklee Living Proof ni? Formula utama, usah jemu ambil Shaklee dari sekarang. Dan guna Shaklee secara keseluruhan dari suplement,  ke skin care Youth hingga ke home care products.


Mereka adalah LIVING PROOF! Macam mana bila amalkan Shaklee lifestyle & suppliment Shaklee, umur hanya sekadar nombor. Anda pilih lah nak tua macam mana. Umur bertambah tak dapat dihalang. Tapi kita boleh lambatkan kesan penuaan.

Alhamdulillah, saya bersyukur sangat sebab saya ditemukan dengan Shaklee sejak 8 tahun yang lalu. Vivix antara premium produk Shaklee yang saya memang tak pernah dan takkan miss amalkan selagi ada hayat. 

Insyaallah, bila kita ada ikhtiar macam ni, Allah akan bantu jaga kesihatan kita. Allah pasti akan bagi kita enjoy good health di usia tua (sekiranya masih ada umur) .

Bukan bab kesihatan sahaja, dengan bisnes Shaklee juga, bukan sekadar nak dapat duit geli-geli, tapi kami mampu jana income 4-5 angka setiap bulan walaupun secara part time. 

❤️ LIVE YOUNGER LONGER ❤️


Pilihan di tangan kita.

Healthy lifestyles is our CHOICE.

Tapi perlu diingat, pilih hanya supplement yg telah terbukti selamat dan berkesan.

 Jom sama-sama saya dalam revolusi kesihatan dan kesejahteraan.

http:/mommyshahab.wasap.my

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ingin mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan secara part time atau full time?

Hubungi saya untuk:
Free Consultation
Affordable Price
Business Opportunity With Shaklee!!!



No comments:

Post a Comment