Follow Us @kamharyatie

Saturday 29 August 2015

SELFIE DENGAN BENDA UMUR 100 TAHUN!!!



Assalamualaikum semua,

2-3 hari ni kan, semua dok pakat selfie dengan 'benda' umur 100 tahun. Tapi sebelum tu nak cite sket dengan 'benda' yang umur 100 tahun ni. Apa ke bende nya ni. 

Nak tau tak, saya mula kenal 'benda' ni masa bersalin anak ketiga. Saya terpaksa elak untuk ambil sebarang jamu sebab ada history anak first kena prolonged jaundice akibat pengambilan jamu. Masa tu ambil produk Set Bersalin jenama terkenal juga. 

Cuma sebab anak pertama, so tak tahu nak compare mana-mana, grab aje. Anak kedua tak ambil sebarang produk, letih nya Allah je yang tahu. So bila mengandung anak ketiga, saya research apa yang patut ibu-ibu lepas bersalin ambil dari segi pemakanan sebab saya takkan ambil jamu lagi.

Saya mintak nasihat gynae juga. So rata-rata advise saya ambil SUPLEMEN. Tapi brand apa, diorang just advise cari brand from NATURAL SOURCE. So bila google, saya jumpa SHAKLEE. Tapi masa tu saya still compare dengan produk lain. Dari segi harga, Shaklee jauh lebih murah. Apa lagi, saya terus order.

Amazingly, saya cukup-cukup bertenaga semasa dalam pantang compared to previous. Yang paling best, luka cepat sembuh, susu badan meriah sangat-sangat sampaikan anak ketiga dapat fully breastfeed sampai umur 3 tahun, badan bertenaga dan energetic lain macam. 

Start daripada tu saya konsisten makan. Pernah juga skip beberapa bulan. Tapi end up, saya akan carik balik SHAKLEE. Jenama yang dah berusia lebih 100tahun dan shaklee effectnya menakjubkan dari hari ke hari.

Lepas hampir 3 tahun consume, barulah saya join sebagai ahli keluarga SHAKLEE. Paling tak sangka, dengan sambil-sambil sharing benefit, berjaya jana income 5 angka setiap bulan. Betul-betul SHAKLEE EFFECT.

Kajian menunjukkan pengguna produk Shaklee akan setia menggunakan jenama produk tersebut selama lebih kurang 17tahun. Kalau tengok otai-otai makcik pakcik yang saya jumpa, rata-rata memang tak nafikan keberkesanan produk.

Ramai juga yang dah lama tak jumpa, bila datang rumah saya nampak botol Shaklee, semua start makan semula. Kata mereka dah susah nak jumpa sekarang. Sebenarnya bukan takde, tapi sebab sekarang semua orang buat online, sebab tu offline dah jarang jumpa.

Oklah, jom kita tengok gambar-gambar pengguna tegar. Percaya atau tidak, rata-rata saya tengok semakin sihat, cantik dan gorjes ok! Semua dengan izin Allah. Kalau produk bagus dan kena dengan tubuh badan, insyaallah memang berkesan.





















Kakak saya sekeluarga, semuanya pengguna tegar juga. Anak-anak beliau dengan suplemen favorite masing-masing.


Family saya pun sama. Selfie dengan favorite supplements masing-masing.

Last but not least. Selfie saya takkan takde kot....ehhh...mesti lah ada........

Me with my favorite supplements. Terpaksa bongkar rahsia juga akhirnya.

Kami semua dah rasa kesannya. Anda semua bila lagi? Kalau satu-satu produk tu boleh bertahan sampai 100 tahun, maknanya apa? Tak yah cite lelebih lah kan. Biar gambar berbicara. The effect will tell your body directly.


* Jika anda rasa entri ini memberi manfaat buat anda dan orang ramai di luar sana, sila tekan butang LIKE dan dipersilakan SHARE. Semoga ilmu ini dapat dipanjangkan dan menjadi salah satu pencen kubur kita semua.
 

Thanks for reading! 
 
Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? Hubungi saya untuk:-  

FREE CONSULTATION 
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!