Follow Us @kamharyatie

Sunday 1 December 2013

Alhamdulillah, Bonus Shaklee Nov2013 = RM5k++



Assalamualaikum,

Syukur Ya Allah di atas nikmat yang telah Kau beri. 

Shaklee closing untuk Nov 2013 yang penuh dengan kegembiraan. 

1) TOTAL MONTHLY GROUP SALES ALMOST RM40,000

Alhamdulillah dengan berkat rezeki dan bantuan Mr. Hubby yang sangat banyak beri support, sales bagi group kami sepanjang bulan ini memang masuk menderu-deru. Ramai sangat yang dah tahu kelebihan produk2 Shaklee. Ini adalah satu bonus, sebab kami tak perlu nak cerita panjang, dah banyak info di internet. 

Semua customer kami semua bijak2, dah pandai study produk sendiri, dan kemudian contact kami dan decide sendiri nak beli apa. Kami akan consult dan beri advise mana-mana yang patut. Saya rasa seronok sangat dapat bantu semua customer dengan business Shaklee ni. Jutaan terima kasih diucapkan atas sokongan anda. 

Macam ni lah cara saya menjalankan bisnes Shaklee di rumah. Terpaksa divide to 2 windows. Sebelah untuk anak tengok kartun, sebelah lagi untuk saya. Best tak? Lepas ni kena fikir cara nak project ke monitor lebih besar. Actually ada je tv kat luar, tapi tu lah, semuanya nak himpit mommy jugak. Tapi xpe. ANAK kan antara MAGNET KEKAYAAN dan KEJAYAAN. Layan kan ajer...


 2) MY CASH BONUS BULAN INI RM5K+

Buat pertama kali, dengan penuh kesyukuran saya nak share dengan para pembaca, bonus kami bulan ni RM5k+. Dan semua ini diperoleh hasil daripada bisnes online Shaklee. Inipun hasil perjuangan saya tak sampai 6 bulan dalam bisnes Shaklee, dan saya buat secara part time.

Bonus ni juga dah hampir sama dengan gaji full time saya bekerja selama 12 tahun. Saya tak berniat nak menunjuk-nunjuk kepada anda dengan bonus ini, cumanya saya just nak share yang buat bisnes sebenarnya lebih mudah untuk dapat income tinggi kalau kita buat dengan cara yang betul.

Impian saya, dalam tempoh 2-3 bulan dari sekarang, saya mampu dapat income 5 angka sebulan dari bisnes Shaklee ini. Insya Allah, saya yakin yang saya akan mampu mencapainya. Semoga Allah mudahkan urusan saya ini.


3) NEW RANK AS COORDINATOR (3RD RANK)

Alhamdulillah, bulan ini juga kami berjaya naik ke rank ke-3 pula iaitu COORDINATOR. Subhanallah, sungguh tak sangka. Bestkan tiap-tiap bulan boleh naik pangkat. Baru bulan lepas saya naik rank SENIOR SUPERVISOR. Belum sempat nak efektif, dah 'terpaksa' naik rank lagi.

Kalau kerja makan gaji, jenuh kerja bertahun-tahun pun tak naik pangkat jugak. Walaupun job scope saya dh sampai level manager, tapi pangkat masih lagi executive. Gaji pun camtu jugak. Heheh..

InsyaAllah, saya akan terus berjuang dalam business ini untuk mendapat rank ke-7 dan yang tertinggi iaitu MASTER COORDINATOR satu hari nanti. 


4) NEW LEADERS BORN IN OUR GROUP

Alhamdulillah, ahli group kami juga semakin berkembang di seluruh Malaysia. Bulan Nov 2013 menyaksikan kelahiran NEW SUPERVISOR. Bulan lepas mereka baru je join, bulan ni terus melompat naik. Laju sungguh!!

Seorang ahli group kami berjaya Effective Supervisor dan 2 orang lagi  berjaya menjadi SUPERVISOR dalam masa 2 bulan sahaja dalam business. Mereka juga dah mula mendapat side income 4 angka sebulan sekarang ini. Semuanya, melalui bisnes online Shaklee sahaja. 

Tahniah kepada Shafiq ( Seorang Eksekutif di Petronas Dan Masih Bujang ), Noor Fadhilah ( Bekas Guru dan Sekarang Image Consultant, ibu kepada 2 orang anak ), dan Norazreen ( Seorang Pegawai LHDN, ibu kepada 2 orang anak ).

Jadi sebenarnya, sesiapa pun boleh buat business Shaklee ni, tak kira latar belakang. Mereka semua pun tiada pengalaman business sebelum ni, macam saya juga sebelum join Shaklee.

5) CAR BONUS

Based on performance selama 3 bulan yang lepas, insyaallah, bulan depan, Shaklee akan bayarkan duit kereta saya. Target untuk mendapatkan Car Bonus pula. Mudah-mudahan dipermudahkan.

 
Kereta impian saya. BMW X6


6) SHAKLEE SALES PLAN HIGHLIGHT

FYI, Shaklee menawarkan 3C dalam Business Plan iaitu:-

1) CASH BONUS
2) CAR BONUS
3) CONVENTION TRIP (Six Stars Fully Sponsored Trip - Local and Overseas)


Shaklee's Sales Plan Highlights

Alhamdulillah, setakat  6 bulan saya serius dalam business Shaklee secara part time, saya telah berjaya mendapat CASH BONUS (4-angka sebulan). InsyaAllah, sekarang ini sedang berjuang untuk mendapatkan C kedua dan ketiga iaitu CAR BONUS dan free CONVENTION TRIP. Mohon sahabat pembaca semua doakan kejayaan saya yer.

Akhir sekali, saya nak ucapkan jutaan terima kasih kepada Hubby Tersayang, Hafiz Kaulat, yang banyak guide saya dalam bisnes Shaklee ni. Sejujurnya, beliau yang banyak bantu saya dalam mengatur strategi bisnes.

Dan yang lebih best sekarang ni, Hafiz sanggup nak bantu 'anak-cucu' Shaklee saya secara percuma. Setiap hari Hafiz akan guide mereka yang baru dalam bisnes ni melalui nasihat nasihat perniagaan dalam secret group kami di Facebook dan juga WhatsApp.

Harapan saya, saya dapat bantu lebih ramai orang lain untuk lebih berjaya selepas ini. Saya doakan, impian mereka yang menceburi bisnes Shaklee ini kerana mahu menjadi 'Working At Home Mum' akan tercapai.

Kepada rakan-rakan pembaca, doakan kejayaan saya yer!!!! Sekarang saya semakin percaya,  bisnes lebih mudah kalau kita ada mentor yang betul, system yang betul dan ilmu yang betul. Insya Allah dengan tindakan luar biasa dan impian yang besar, semuanya mampu untuk menjadi kenyataan.

Thanks for reading! :)

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi saya untuk:-
 
FREE CONSULTATION
 
AFFORDABLE PRICE and 
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!