Follow Us @kamharyatie

Saturday 30 November 2013

Cara Paling Mudah Singkirkan Asid Urik Berlebihan Penyebab Gout



Apa itu gout?
Apakah tanda-tanda gout?
Apakah komplikasi yang biasa berlaku?
Rawatan bagaimana yang diperlukan untuk gout?

Sila tonton video di bawah untuk mengetahui segala jawapan di atas.


Tahukah anda, gout adalah penyakit yang boleh dirawat .Memulihkan gout sebenarnya adalah SANGAT MUDAH! Jika anda faham tentang akar umbi penyakit ini. Penyakit gout ini berasal daripada satu dan HANYA SATU punca, iaitu kandungan Asid Urik (Uric Acid) yang Tinggi

Dan apa yang anda perlu lakukan juga hanya satu, singkirkan asid urik yang berlebihan dari badan dan kawal sedikit pemakanan anda untuk mengelakkan faktor-faktor yang boleh menambahkan paras asid urik. Tapi macam mana cara nak buang asid urik yang berlebihan tu?


Rawatan hospital

Jika anda adalah salah seorang penghidap gout dan anda sedang mendapatkan rawatan dari klinik atau hospital, anda akan diberi ubat-ubatan anti radang untuk  mengurangkan sakit dan keradangan sendi. Tetapi tahukah anda ubat-ubat tersebut sebenarnya mengandungi 'drugs' yang akan memberi kesan sampingan yang negatif jika diambil dalam jangka masa panjang?

Antara kesan sampingan adalah seperti berikut:
-  Ubat anti radang/pain killer (sakit perut)
- Colchicine (menyebabkan loya, muntah dan cirit-birit. Peringatan: Colchicine hanya boleh diambil melalui preskripsi doktor
- Steroid (Peringatan: Steroid hanya boleh diambil melalui preskripsi doktor dan tidak boleh diambil dalam jangka masa panjang) 


Rawatan semulajadi

JANGAN RISAU! Set Gout Shaklee ada jawapannya. Berasaskan dari 100% sumber semulajadi, tanpa sebarang kesan sampingan jika di ambil dalam jangka masa panjang, ramai pesakit gout yang berjaya sembuh dalam tempoh KURANG dari SATU bulan! 

Bukan tu saja. Kombinasi Omegaguard dan Alfalfa secara tak langsung akan membantu pesakit gout menurunkan berat badan. Jom tengok apa yang ada dalam set gout Shaklee.

Testimoni
   
Semakin Awal Anda Mengambil Tindakan, Semakin Cepat Ia Disembuhkan. Jangan Tangguhkan Sampai Peringkat Yang Terakhir, Masa Tu Mungkin Sudah Terlambat...


~~~~~~~ Thanks for reading ~~~~~~~

Berminat untuk mendapatkan SET GOUT sekarang?
Anda boleh dapatkan secara online di sini:
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=bb33fbc7e4a865286ce7a66a47a6f74d 
Atau
 Jika anda perlukan maklumat lebih lanjut, sila hubungi saya! 
Saya akan bantu anda. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ingin mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan secara part time atau full time?
Hubungi saya untuk:
Free Consultation
Affordable Price
Business Opportunity With Shaklee!!!