Follow Us @kamharyatie

Saturday 21 December 2013

OMG! It's A Superhero!



Assalamualaikum,

Masa stok Omega Guard (OMG) Shaklee baru sampai tempoh hari, anak saya yang sulung tanya. 

Zig: Mami, apa ni? 
Mommy: Omega Guard. 
Zig: Wow, Omega Guard? Is it a Super hero? 


Erk! Acane nak jawab tu? Tak pernah terfikir la pulak. Betullah, bunyi nya macam super hero. Bila sebut banyak kali macam science fiction movie pun ada. Tapi memang hakikat fungsi OMG Shaklee ni seolah-olah macam super power. Keluarga kami semua memang amalkan OMG. Hubby, saya sendiri dan juga anak-anak.


OMG! untuk hubby

Hubby ambil OMG untuk prevent dari darah tinggi.  Sebabnya, faktor keturunan memang ada. Pola pemakanan pun ye, dan selalu stress pun ye. So mesti berusaha untuk elakkan dari berlaku.


OMG! untuk saya

Saya ambil Omega  Guard sebab  nak turunkan kadar kolesterol. Kecik-kecik saya ni sebenarnya kolesterol tinggi. Ingat, bukan orang gemuk je yang tinggi kolesterol, orang yang kurus-kurus pun kolesterol tinggi. Sebab cara pemakanan kita yang suka makan berlemak dan bergoreng. Disamping tu juga saya nak slim kan sikit lagi badan ni, nak maintain orang kata.

Saya juga perasan, sejak saya bersalin, saya selalu terlupa. Boleh kata kerap sangat terlupa satu-satu perkara. Kalau saya tak letak reminder atau catat perkara-perkara penting, mesti lupa. Aduh! OMG membantu dalam perkembangan memori yang baik.

Lately saya juga selalu kena masalah ketegangan urat leher, effect saya selalu sakit kepala. Antara punca sebab kurang tidur dan menghadap laptop dalam tempoh yang lama setiap hari. Dan alhamdulillah, sekarang masalah ni dah berkurangan.


OMG! untuk Anak-Anak

Untuk anak-anak pula, saya akan pastikan mereka ambil sebiji setiap hari. Tapi since diorg ni masih kecil dan belum pandai lagi nak telan, saya pecahkan kapsul dan campur isi minyak ikan ke dalam nasi. Anak saya yang sulung ada masalah ezcema, dan dulu pernah masuk wad sebab pneumonia.

Anak saya yang kedua pula Qhalish mengalami mild Austim. Kajian telah membuktikan bahawa EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan mental termasuk insomnia, autism, kanak-kanak hyperaktif dan penyakit skizophrenia. 



Satu kajian mengenai manfaat paling besar omega-3 adalah terhadap tingkahlaku dan perkembangan minda manusia. OMG membantu memperbaiki masalah kurang daya ingatansusah fokus dalam kelas dan kurang minat pada pelajaran


OMG membantu dari segi meningkatkan daya tumpuan, fungsi otak dan self control. Antara perubahan yang ketara pada Qhalish adalah dari segi eye contact semakin baik, faham lebih banyak arahan dan sekarang dah boleh sebut A to Z, 1 to 10, dan baru-baru ni dia dah boleh sebut MOMMY. Syukur.


Ibu hamil dan ibu yang sedang menyusu adalah disarankan untuk ambil OMG  kerana ia membantu tumbesaran & perkembangan otak janin dan bayi serta membantu perkembangan memori.


Jom tengok khasiat lain OMG Shaklee

Kalau anda belum pernah ambil minyak ikan atau omega-3, anda patut fikirkan untuk cuba consume dari sekarang. Omega Guard Shaklee sangat sesuai untuk seisi keluarga. Berikan yang terbaik untuk anak-anak dan keluarga.

Tapi ada banyak brand minyak ikan di pasaran sampai tak tahu nak pilih yang mana. Anda boleh klik di sini sebagai panduan memilih suplemen omega-3 yang berkualiti tinggi.

Yang paling best lagi, OMG promo Dec 2013, OMG tengah promo. Memang sangat-sangat murah compared to other brands. Setanding dengan kualitinya sebagai Minyak Ikan Terbaik Di Dunia. Rugi sangat kalu tak ambil peluang ni.

***********************
PROMOSI NOV 2014!!
***********************
  OMEGAGUARD BUY 6 FREE 1
(SAVE UP TO RM200+)

* FREE MEMBERSHIP *
* FREE POSTAGE *
* FREE 1 BOTTLE OF OMEGAGUARD *
* MEMBER'S PRICE *
* CASH BONUS *
Promosi sah sehingga 30 November 2014 sahaja.
Cepat-cepat dapatkannya ya!!


~~~~~~~ Thanks for reading ~~~~~~~

Berminat untuk mendapatkan OMEGA GUARD sekarang?
Anda boleh dapatkan secara online di sini:
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=bb33fbc7e4a865286ce7a66a47a6f74d 
Atau
 Jika anda perlukan maklumat lebih lanjut, sila hubungi saya! 
Saya akan bantu anda. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ingin mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan secara part time atau full time?
Hubungi saya untuk:
Free Consultation
Affordable Price
Business Opportunity With Shaklee!!!