Follow Us @kamharyatie

Friday 1 May 2015

MULTIVITAMIN PERTAMA DI DUNIA - DAPATKAN SECARA PERCUMA DI SINI!!!!



Alhamdulillah. 

Dalam diam tak diam dah 100 tahun rupanya umur Vita-Lea Shaklee. 

Nak tau tak? Dari mana datangnya perkataan VITAMIN?

Mesti ramai tak tahu. Perkataan VITAMIN diambil daripada Multivitamin pertama di dunia yang dicipta oleh DR FORREST C SHAKLEE pada tahun 1915, iaitu sejak 100 tahun lalu!!

Asalnya ia dinamakan SHAKLEE VITALIZED MINERALS. Sejak itulah nama VITA-MIN diguna pakai oleh semua jenama.


Yang paling menarik, masa tu Dr Shaklee baru berumur 21 tahun. Hebat kan?
Anda boleh baca kisahnya di bawah ini. 


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrmOSrkm0pn5eny0l2rr_Iw1R4vQpfFRJMA2BhDytCCa36uDgCG6HtCgHjKTbD4Js62iaETMJA4_mvE-xOnwXS0FymJ819DIO_KwG8U9b8cT4N_m7npoQWDUX4cbanSGMyje0gytOf7ss/s1600/Multivitamin+Pertama+Dunia.jpg
Sejarah Shaklee yang disiarkan dalam Majalah ISihat edisi Februari 2013.

Bangga sungguh dengan kisah ini. Seronok sangat dapat menjadi sebahagian daripada keluarga SHAKLEE.

Kini kami bertambah yakin sebab Shaklee sangat menitik beratkan aspek KEASLIAN dan MUTU, menyebabkan setiap produk yang dihasilkan disokong oleh KAJIAN SAINS.

SHAKLEE adalah terbukti sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.


BERITA BAIK!!!

Sempena menyambut ulangtahun 100 tahun VITA-LEA, Shaklee berbesar hati untuk beri sebotol VITA-LEA berharga RM94 secara PERCUMA kepada semua ahli baru yang mendaftar dalam bulan May 2015


Syaratnya mudah saja. Daftar sebagai ahli RM69 dan beli sebarang produk Shaklee. Thats it! Anda dah pun dapat PERCUMA SEBOTOL VITA-LEA.



Amacam? Best ke best? Mesti lah BEST GILER!!! Tersangat rugi sape yang tak ambil peluang ni untuk mendaftar sebagai ahli. Saya asalnya dulu pon makan sendiri je, tak pasal-pasal sekarang terpaksa dapat income 5 angka setiap bulan dengan Shaklee. Alhamdulillah.

Banyak manfaat lain yang anda akan dapat sebagai ahli. Sila klik di sini untuk mengetahui lebih lanjut Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee di bawah Empayar Maria Firdaus.

Jangan berlengah lagi. Cepat hubungi saya untuk dapatkan VITA-LEA secara PERCUMA.