Follow Us @kamharyatie

Tuesday 30 January 2018

Pengedar Shaklee Terbaik Area SHAH ALAM



Nak cari produk Shaklee yang boleh di beli dengan cara COD di area Shah Alam, Selangor?

Tapi Shah Alam tu besar tau. Ada banyak seksyen. Seksyen berapa ye? 
✅ Seksyen 2
✅ Seksyen 7
✅ Seksyen13
✅ Seksyen 14

Pengedar Shaklee Terbaik - Seksyen 2, Seksyen 7, Seksyen 13, Seksyen 14, Shah Alam

Jom kami perkenalkan rakan bisnes kami yang berada di Shah Alam.


Cik Nur Athirah
Whatsapp: 018-244 6482

Tira ni muda lagi tau. Baru 23 tahun. Sedang melanjutkan pelajaran di  MSU dalam bidang Bachelor in Optometry.

Tira merupakan seorang pengedar Shaklee yg aktif di Seksyen 2, Seksyen 7, Seksyen 13, Seksyen 14 Shah Alam dan kawasan sekitar.

Bukan setakat ejen Shaklee je tau! Tira juga merupakan seorang pengguna tegar produk Shaklee sejak 5 tahun yang lalu! Patutlah kulit Tira putih, licin dan gebu.

Jadi, beliau boleh beri  the best consultation kepada anda semua. Panduan yang betul dan penerangan yang jelas tentang produk Shaklee. 

Bukan setakat menjual je tau. Gambar di bawah adalah Shaklee Effect yang Tira rasai sendiri daripada pengambilan Skincare Set Shaklee dan Slimming Set Shaklee.

Gambar sebelah kiri adalah Shaklee Effect Tira selepas beliau konsisten amalkan produk Shaklee. Memang berbeza. Makin berseri.


Barulah rasa confident kan nak try produk supplemen yang penjualnya juga turut makan dan merasai perubahannya.

COD Shaklee di Seksyen 2, Seksyen 7, Seksyen 13, Seksyen 14, Shah Alam

Pos ke seluruh Malaysia

Jadi apa tunggu lagi. Siapa yang nak order Shaklee, Whatsapp laju-laju Tira: 018-244 6482 .

Tanya apa sahaja tentang Shaklee, Tira bersedia untuk bantu, ok! Lepas ni senang lah nak order produk Shaklee di sekitar Shah Alam. 

Nak lagi jimat and merasai benefit2 yang Shaklee tawarkan, jom join member Shaklee di bawah team Tira.

Anda akan dapat terus harga ahli, consultation berterusan , bukan sahaja dari segi produk, tetapi juga peluang bisnes daripada team Tira. Best kan??


Tira bersama salah seorang mentor bisnes Mommy Shahab
Whatsapp: 018-244 6482
Pengedar Shaklee Aktif Seksyen 13, Shah Alam


Sebagai ahli, anda ada ID sendiri, serta enjoy pelbagai promosi istimewa dari Shaklee khas untuk ahli sahaja. Nak tau apa lagi kelebihan menjadi ahli Shaklee?  Jemput baca di sini.
Bila dah enjoy consume suplemen, dah rasa keberkesanan produk Shaklee, boleh aje jika anda nak mulakan bisnes Shaklee walaupun secara part-time.

Haa, masa tue dah senang, sebab team Shaklee Tira sedia ada support system yang berkesan. Silap haribulan, bermula dengan part-time, akhirnya jadi bisnes lifetime! 😉

Tira pun sangat rajin hadiri kelas-kelas bisnes dan produk yang dianjurkan oleh Shaklee. So, don't under estimate ye. Nampak je Tira ni kecik, tapi ilmu penuh di dada.

Kepada anda yang berminat nak buat perubahan dalam diri dan juga kesihatan, cepat-cepat contact Tira ye. Especially adik-adik yang masih muda. Sambil study buat bisnes, memang boleh masyuk tau!

Mana tau rezeki dan jodoh anda dengan Shaklee. Belum habis belajar dah ada income 4-5 angka sebulan. Siap boleh bagi mak ayah duit belanja lagi. Dengan Shaklee segalanya tidak mustahil.

Nur Athirah
Whatsapp: 018-244 6482
Pengedar Shaklee Aktif Seksyen 13, Shah Alam
Daftar ahli bersama team Shaklee Tira di sini (sila klik)