Follow Us @kamharyatie

Friday 2 January 2015

MULTIVITAMIN SHAKLEE UNTUK ANAK-ANAK SUDAH KEMBALI!!!!!



Assalamualaikum,

Saya doakan semua pembaca blog Mommy Shahab sentiasa di bawah lembayung rahmat Allah.
Familiar tak dengan botol ni? Siapa yang dah kenal Shaklee lebih dari 3 tahun, saya tahu anda pasti kenal. Tapi siapa yang baru-baru join dalam tempoh 2 tahun kebelakangan ni, confirm tak kenal kan?

Multivitamin Shaklee yang yang dirumuskan khas untuk kanak-kanak


VITA-LEA FOR CHILDREN

Nak tahu tak? Sejak saya join Shaklee bulan April 2013, saya belum pernah nampak lagi Vitalea For Children ni. Sebab masa saya join, Vitalea For Children dah dihentikan jualannya buat sementara waktu kerana Shaklee improvise multivitamin ni. 

So bila Shaklee improvise sesuatu produk, proses kelulusan dan halal semua terpaksa dilakukan sekali lagi sama seperti produk baru. Sebab tu bila tanya orang Shaklee sendiri, mereka tak pasti bila akan ada semula. Dan bulan ni, akhirnya, setelah hampir 2 tahun menanti, akhirnya Vitalea For Children kembali with Improved Formula!!!!


Salah satu tanda kalau anak anda sering demam, selsema dan batuk adalah tanda antibodinya lemah disebabkan kekurangan sebilangan vitamin yang menyokong keperluan antibodi tubuh seperti kalsium, vitamin C, vitamin B dan sebagainya.

Apalagi environment kita sekarang boleh kata anak-anak kerap makan fast food. Gaya hidup ibu bapa sekarang yang masing-masing bekerja, kesuntukan masa kadang-kadang memaksa kita untuk beri anak fast food.

Tapi ada masa juga, bila di rumah ok lah kita dapat masak sendiri untuk anak-anak. Tapi nanti bila anak sekolah, kantin sekolah sendiri jual nugget atau hot dog. Even kadang-kadang kita tak tahu sangat apa yang anak-anak kita beli di sekolah.

Sebab tu sangat penting bagi kita sebagai ibu bapa ambil berat tentang apa yang anak-anak kita makan setiap hari. Dengan adanya multivitamin ini, kita ibu bapa boleh menarik nafas lega kerana suplemen multivitamin Shaklee membantu melengkapkan (bukan menggantikan) kekurangan zat dan nutrisi yang diperlukan oleh anak-anak kita.



KELEBIHAN VITA-LEA FOR CHILDREN SHAKLEE

Jom kita tengok apa yang terkandung di dalam VITA-LEA For Children

 

PERBEZAAN DENGAN PRODUK LAIN DI PASARAN

Vita-Lea for Children Shaklee memang berbeza dari produk-produk lain di pasaran. Sangat sesuai bagi pada anak-anak saya, terutamanya Qhalish. Sebab anak-anak autism memang sangat-sangat digalakkan untuk consume makanan yang GLUTEN FREE. 

Yang paling penting 100% semulajadi. Tidak mengandungi perasa, pewarna, pengawet atau pemanis tambahan. Rasa semulajadi anggur yang sedap, anak-anak kita pasti suka. Yang ni memang untuk dikunyah, tapi jangan risau, sebab rasa manis tu semulajadi, so takkan promote kaviti.


Bukan tu je. Ade promo pulak tu. Siapa BELI 3 DAPAT FREE 1. So siapa yang BELI 6, DAPAT FREE 2!!! PROMOSI BERAKHIR PADA 31 JANUARY 2015.


Siapa yang rasa nak try, boleh hubungi saya. Bayangkan kalau anak-anak kerap sakit, kita pun terpaksa selalu ambil cuti, kerja pun tak tenang. Pelaburan kesihatan untuk anak-anak kita. Bila anak-anak sihat, ibu bapa pun ceria kan. JOM BORONG!!!

Tapi kalau anak-anak anda jenis yang tak reti kunyah atau tak suka makan gula-gula (ade ke budak yang tak suka makan gula-gula? Hehehe....), jangan risau. Boleh gantikan Vita-Lea for children dengan Meal Shakes Shaklee yang juga suplemen multivitamin, tetapi dalam bentuk bancuhan.

Thanks for reading! 

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:- 

FREE CONSULTATION 
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
satu tanda anak anda sering demam, selesema dan batuk adalah tanda antibodinya lemah disebabkan kekurangan sebilangan vitamin yang menyokong kerpeluan antibodi tubuh seperti, kalsium, vitamin C, vitamin B dan sebagainya.

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win

Salah satu tanda anak anda sering demam, selesema dan batuk adalah tanda antibodinya lemah disebabkan kekurangan sebilangan vitamin yang menyokong kerpeluan antibodi tubuh seperti, kalsium, vitamin C, vitamin B dan sebagainya.

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win


No comments:

Post a Comment