Follow Us @kamharyatie

Sunday 25 August 2013

Set Kesihatan Keluarga - Family Wellness Set



Cuba anda bayangkan kehidupan anda 10 tahun yang terakhir...adakah yang di sebelah kiri, atau di sebelah kanan...

 


Sihat adalah perkataan yang berharga dan bernilai dalam kehidupan sebuah keluarga. Setiap keluarga memerlukan kesihatan yang baik bagi membolehkan mereka menjalani kehidupan dengan lebih bahagia, bermakna dan cemerlang.

Pengurusan kesihatan secara bijak adalah merupakan langkah awal yang wajib diamalkan oleh setiap individu bagi mengekalkan kesihatan secara optimum. Badan yang sihat akan memberi pengukuhan fizikal, emosi, rohani dan jasmani bagi setiap individu.

Tiada guna wang berjuta ringgit tapi anak-anak sering sakit, ibu bapa dalam keadaan stress menyebabkan sering berlaku pertelingkahan, dijangkiti penyakit fizikal, minda dan rohani; dan sebagainya.

Kita selalu disogok dengan ayat "Mencegah adalah lebih baik dari mengubat", Tapi pernah ke kita duduk dan fikirkan secara mendalam apa yang dimaksudkan oleh ayat tadi sedalam-dalamnya? Cuba bayangkan umur anda sekarang 60 tahun.....
  • Adakah anda mahu anak anda menjaga anda atau anda sendiri mampu untuk menjaga diri sendiri?
  • Adakah anda mampu melayan dan bermain dengan cucu anda?
  • Setelah bekerja hampir keseluruhan hidup anda, dan bila umur bersara ini, tidakkah anda ada kemahuan untuk pergi melancong & lihat dunia luar? 
Anda berkemungkinan tidak! jika badan anda tidak larat untuk berjalan jauh. Apa guna rumah 2-3 tingkat jika anda tidur dan banyak menghabiskan waktu di tingkat bawah sahaja kerana tidak larat naik tangga?

Ini semua boleh dicegah jika mengamalkan kehidupan yang sihat dan positif. Ada sesetengah orang suka menyalahkan takdir. "Dah takdir tuhan" katanya.

Tapi pernahkah kita terfikir yang kita sendiri tidak tahu atau pernah melihat takdir kita sendiri? Well, setiap sesuatu kejadian, ada sebabnya. Kita patut belajar darinya dan bukan menyalahkan sesiapa pun.

Anda fikir2 kanlah.

Pengurusan pemakanan yang sihat merupakan salah 1 daripada aspek pengurusan kesihatan diri dan keluarga. Tetapi di dalam era serba moden ini, ramai di antara kita yang tidak mengamalkan pemakanan yang seimbang, malah pemakanan yang diambil pula mendatangkan pelbagai jenis penyakit. 

Justeru itu, Shaklee sebagai peneraju utama produk kesihatan telah memperkenalkan Family Wellness Programme, iaitu satu program yang memberikan kepada anda nutrien yang berkhasiat untuk anda sekeluarga supaya kekal sihat dan bertenaga.

Kebaikan set kesihatan keluarga family wellnes ini:

  • Membantu anda berasa lebih bertenaga
  • Membantu anda  mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh
  • Menguatkan sistem imun anda
  • Membekalkan khasiat untuk kulit, rambut, kuku, tulang dan otot yang  sihat

Apa yang terkandung dalam Set Family Wellness?

  1.       Vita-Lea® Iron Formula  – 120 tablets
  2.       Energizing Soy Protein (ESP) – 850g
  3.       Chewable Vita-C™ 100 mg – 90 tablets
  4.       B-Complex – 120 tablets


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi saya untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!