Follow Us @kamharyatie

Thursday 22 August 2013

Vitamin Semulajadi vs Vitamin Sintetik



Banyak respon yang saya terima daripada kawan-kawan bahawa vitamin Shaklee mahal berbanding vitamin lain yang banyak dijual di pasaran. Sebab harganya murah. Tapi sedarkah anda bahawa vitamin Shaklee sebenarnya adalah vitamin yang sangat berkesan dan mampu milik?

Untuk pengetahuan anda, di pasaran terdapat 2 jenis vitamin atau supplemen yang dijual iaitu vitamin semulajadi dan vitamin sintetik. Ramai pengguna di Malaysia tidak tahu mengenai perbezaan vitamin semulajadi dan vitamin sintetik di mana mereka cenderung untuk membeli vitamin sintetik yang harganya lebih murah berbanding harga vitamin semulajadi. Bagi mereka, kenapa perlu beli vitamin yang mahal sedangkan terdapat vitamin yang murah.


1. Penghasilan/Sumber Vitamin

 



2. Kesan Pada Tubuh (Keserasian Pada Badan)

 



Kajian Landmark Shaklee
Satu kajian ujian klinikal telah dibuat dengan kerjasama Universiti California Berkeley, Sekolah Kesihatan Awam menunjukkan bahawa pengguna yang mengamalkan makanan tambahan Shaklee mempunyai kesihatan yang ketara lebih baik daripada pengguna multivitamin lain dan mereka yang tidak menggunakan makanan tambahan.


3. Masa Untuk Tindak Balas




Sila klik link di bawah untuk lihat eksperimen yang dilakukan sendiri oleh pengguna yang menunjukkan perbezaan tempoh masa yang diambil untuk vitamin itu bertindakbalas.



 
Shaklee VitaLea vs. One A Day Multivitamin




 
Shaklee VitaLea-vs-Centrum CHEWABLE



4. Kesan Jangka Panjang




5. Harga

 

 


Jangan lepaskan peluang, hubungi saya segera untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi.


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?   
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?   
Hubungi saya untuk:- 

FREE CONSULTATION 
AFFORDABLE PRICE and 
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!